Reidar Oddløkken Skrevet Mars 27, 2012 Del Skrevet Mars 27, 2012 Hvem er det som stiller klokka i disse forumene? Ser ut som det enda opereres med vintertid, eller er det noe vi må stille selv i programmet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Moen Oslo Skrevet Mars 27, 2012 Del Skrevet Mars 27, 2012 Sommertid - fra oktober http://forum.arkivverket.no/index.php?/topic/174490-vintertid/page__p__1489077__hl__sommertid__fromsearch__1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 27, 2012 Ok og takk, da var det en operasjon som var gått i glemmeboka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 28, 2012 Da fikk jeg det visst til, oppdaget at jeg var stilt inn på Dublin, Casablanca osv, og da ble det nok en viss tidsdifferanse. Har nå fått innstillingen over på Oslo, Copenhagen osv. og da funket det :) Har ikke lagt merke til denne innstillingen! Altså, jeg befant meg i en litt for tidlig tidssone :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Wold Skrevet Mars 28, 2012 Del Skrevet Mars 28, 2012 Ok og takk, da var det en operasjon som var gått i glemmeboka! Er det sommertid i Folldal også Reidar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 28, 2012 Er det sommertid i Folldal også Reidar? Ja nå er det sommertid enn så lenge, og elvene rensker seg for is, den leverer vi nå til Alvdølene, det er dem vel unt :) Men det blir nok full vinter igjen i påska! Ved Mjøsa`s varme strender da, er kornet på tur i jorda? :) Håper jeg traff med Mjøsa`s varme strender, så det ikke blir som da et norsk kronprinspar var på statsbesøk i Portugal, og Portugal`s president fikk seg en god latter ved middagsbordet da den norske kronprinsen skrøt av Portugal`s beliggenhet ved Middelhavets varme strender :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå