Edith M Toft Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Må en poste spørsmålet her før en sender mail direkte til dere? Lurte på dette da jeg sendte en mail direkte til dere den 20/03 som jeg ikke har fått svar på. Mvh Edith Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Statsarkivet i Stavanger Skrevet Mars 30, 2012 Del Skrevet Mars 30, 2012 Nei, det trenger du ikke å gjøre. Ved nærmere undersøkelse i vårt elektroniske saksbehandlingssystem kan vi desverre ikke se å ha mottatt noen e-post fra deg den 20. mars. Vi må derfor be deg om å sende oss en ny e-post, til: sastavanger@arkivverket.no, så skal vi svare deg så raskt som mulig. Med hilsen Synnøve Østebø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edith M Toft Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Del Skrevet Mars 31, 2012 Nei, det trenger du ikke å gjøre. Ved nærmere undersøkelse i vårt elektroniske saksbehandlingssystem kan vi desverre ikke se å ha mottatt noen e-post fra deg den 20. mars. Vi må derfor be deg om å sende oss en ny e-post, til: sastavanger@arkivverket.no, så skal vi svare deg så raskt som mulig. Med hilsen Synnøve Østebø Tusen takk for raskt svar! Nå har jeg sendt det på nytt! Mvh Edith Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edith M Toft Skrevet April 11, 2012 Forfatter Del Skrevet April 11, 2012 I dag har jeg fått svar på mine spørsmål.' Tusen takk! Mvh Edith Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå