Gå til innhold
Arkivverket

Gammelt bilde - tatt i Tromsø.

Beate og Gunhild Hanssen
 Del

Recommended Posts

Hei!

Jeg har sett tidligere at andre har hatt bilder inne her. Derfor tenkte jeg å forsøke, jeg også.

Jeg har mange gamle bilder liggende. På noen av dem er personene ukjente for meg, bl. a. dette. Jeg vet ikke hvem det er eller når det er tatt. Men det er tatt hos Margot Hagerup i Tromsø.

Jeg håper at noen veit hvem dette er, kan hjelpe meg å finne det ut eller har tips om eventuelle plasser jeg kan henvende meg for eventuelle opplysninger.

MVH

Gunhild Hanssen!

post-236-0-28384300-1333473331_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har sett tidligere at andre har hatt bilder inne her. Derfor tenkte jeg å forsøke, jeg også.

Jeg har mange gamle bilder liggende. På noen av dem er personene ukjente for meg, bl. a. dette. Jeg vet ikke hvem det er eller når det er tatt. Men det er tatt hos Margot Hagerup i Tromsø.

Jeg håper at noen veit hvem dette er, kan hjelpe meg å finne det ut eller har tips om eventuelle plasser jeg kan henvende meg for eventuelle opplysninger.

MVH

Gunhild Hanssen!

Hei ! Is this the information you are looking for?

Ron Berg-Iverson

http://www.nb.no/pm/fotograf.php?fotograf_id=1103&navn=Hagerup&m_saml=&kjonn=K&stikkord=&year_from=&year_to=&stedsnavn=&country_code=&fylke_code=&startid=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I lenken til Ron henvises det til Sør-Senja museums fotosamling. Du kan jo eventuelt henvende deg der, bare for og finne ut hva de har av Margot Hagerup's samling og om det eventuelt finnes ett register. Dessuten kan det jo hende Tromsø Museum kan hjelpe deg videre også.

Men det beste er selvsagt om noen faktisk gjenkjenner personen du etterlyser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene!

Joda, det hadde selvsagt vært det aller beste om noen hadde gjenkjent mannen på bildet, men det skal vel godt gjøres, selv om jeg håper på det, i det lengste.

Jeg har vært inne på begge plassene - både museet i Tromsø og på Sør-Senja - og sett, men har ikke kommet inn på noen bilder noen plasser. Men jeg skal prøve å sende mail/melding til begge plassene. Kanskje jeg får svar.

Gunhild Hanssen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider