Bjarne J. Skrevet April 10, 2012 Del Skrevet April 10, 2012 En av mine aner Christian Luxdorph er i følge kirkeboken fra Skt. Mariæ kirke i Helsingør innskrevet som død i 1751. Er det noen som kan tyde skriften ? Amt Fredriksborg. Herred Lynge-Kronborg. Sogn Helsingør Skt. Mariæ Opslag 308. Java 6 åpner. Mvh. Bjarne J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Frank Pagh Skrevet April 13, 2012 Del Skrevet April 13, 2012 Mit bud er: "d: 7 Octobr (Nr.) 18 Ist Sr. Christian Lucksdorff, gewesener Landvogt aus Island, der sich beÿ dH: Arndsen aufhielt, auf dem Johan- nis Kirchhof begraben" Er Sr. Christian Lucksdorff, forhenværende Landfoged på Island, som opholdt sig hos Hr. Arndsen, begravet på Johannes Kirkegård. Jeg tror, der står Arndsen. Kan ikke se, hvad det ellers skulle kunne være. Vh, Berit Pagh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet April 13, 2012 Del Skrevet April 13, 2012 Dette temaet finnes også her: http://forum.arkivverket.no/topic/177467-tyding-av-dansk-kirkebok/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå