Trond Strandhaug Skrevet April 15, 2012 Del Skrevet April 15, 2012 Hei. Da jeg skal hente "ut" personene i folketellingene på Digitalarkivet, får jeg denne meldingen. Unhandled Exception: Range check error Er det andre som får samme melding nå eller er det bare meg og hvorfor ? Hilsen Trond S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne J. Engmo Skrevet April 15, 2012 Del Skrevet April 15, 2012 Får samme melding,det har vært sånn siden i går iallefall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Strandhaug Skrevet April 15, 2012 Forfatter Del Skrevet April 15, 2012 Hei igjen. Det begynte hos meg i går også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet April 15, 2012 Del Skrevet April 15, 2012 Her også siden igår eftermiddag Har lagt inn meldig i Spørsmål om transkribert materiale,spørsmål til Digitalarkivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kirsti Arctander Skrevet April 15, 2012 Del Skrevet April 15, 2012 Jeg har også fått dette til svar flere ganger i dag.... Var ikke innom for slektsjobbing i går.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Østbye Skrevet April 16, 2012 Del Skrevet April 16, 2012 Ja, jeg får feilmeldingen ' Unhandled Exception: List index out of bounds (0)' når jeg prøver gå inn på http://da3.uib.no/cgi-win/WebGlobal.exe?spraak=n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Rossing Skrevet April 16, 2012 Del Skrevet April 16, 2012 Samme feilmelding her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Østbye Skrevet April 16, 2012 Del Skrevet April 16, 2012 Og jeg får denne feilmeldingen når jeg skal se resultatene av et søk 'Unhandled Exception: Range check error' på http://digitalarkivet.no/cgi-win/WebReg.exe?slag=vislista®ister=etternavn&amt=15 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astrid Ryen Skrevet April 16, 2012 Del Skrevet April 16, 2012 http://forum.arkivverket.no/topic/177552-veldig-mange-exception-errors-paa-digitalarkivet/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnjaVSo Skrevet April 18, 2012 Del Skrevet April 18, 2012 Fortsatt samme feilmelding... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beate og Gunhild Hanssen Skrevet April 18, 2012 Del Skrevet April 18, 2012 Samme her også.... Beate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt Østbye Skrevet April 19, 2012 Del Skrevet April 19, 2012 Ja, Adam var som kjent ikke lenge i paradiset, igår begynte det igjen med feilmeldinger ved søk i Digitalarkivet ......... Ved oppslag i søke-resultater kommer bl.a. denne feilmeldingen 'Unhandled Exception: File not found' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond Strandhaug Skrevet April 19, 2012 Forfatter Del Skrevet April 19, 2012 Hva skjer.? Tar ansvarlige i Digitalakivet fatt i dette ? Blir noe gjort ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anett Ytre-Eide Skrevet April 20, 2012 Del Skrevet April 20, 2012 Jeg har også fått disse meldingene, og her om dagen (onsdag?) kom jeg bare inn på den samiske forsida og kom ikke videre fra den + flere sider ulike jeg har lagret ikke fantes lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå