Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

Han var forhenværende riggerformann, født i Helgeland 25. juni 1871, var bosatt på Laksevåg, enkemann etter Nelly, død 1943, og etterlot seg barna:

Klara Negaard. Laksevåg

Arne Olsen, Øvre Fyllingsvei

Daisy Eriksen. Steinkjellergaten

Tusen takk, Yngve! Da er det han jeg søkte.

Dåpen til Daysi Irene har jeg funnet i skannede kirkebøker for Laksevåg/Laksevåg (døpt) 13. juni 1926 - der er moren oppført som Pernille Berentine?, f. Tvedt, f. 1883. Kan det være Nelly som døde 1943?

• 2 måneder senere...

Arne Omar Olsen, f. 12 des 1922, døpt i Laksevåg kirke, 14. jan 1923 - moren er oppført som Nelly Britane Tvedt (forkortelse for Pernille).

Daisy var gift med Alf Eriksen, sønn av en onkel av min mor. Hun døde i 2012, men jeg vet ikke dato - noen som vet?

• 7 måneder senere...

Tusen takk, Yngve! Da er det han jeg søkte.

Dåpen til Daysi Irene har jeg funnet i skannede kirkebøker for Laksevåg/Laksevåg (døpt) 13. juni 1926 - der er moren oppført som Pernille Berentine?, f. Tvedt, f. 1883. Kan det være Nelly som døde 1943?

Hei daisy Irene var min bestemor, prøver å lete meg videre i slekten men finner lite på Bernille Britianne og lurer på om du har funnet mer på henne?

Arne Omar Olsen, f. 12 des 1922, døpt i Laksevåg kirke, 14. jan 1923 - moren er oppført som Nelly Britane Tvedt (forkortelse for Pernille).

Daisy var gift med Alf Eriksen, sønn av en onkel av min mor. Hun døde i 2012, men jeg vet ikke dato - noen som vet?

Daisy døde januar 2012

Hei daisy Irene var min bestemor, prøver å lete meg videre i slekten men finner lite på Bernille Britianne og lurer på om du har funnet mer på henne?

Daisy døde januar 2012

Har du datoen i januar? Jeg er tremenning av din mor, dersom du er Kristin! :-) Har hatt kontakt med din onkel Thorstein med utveksling av slektsinformasjon.

Hilsen

Bjørn O. H.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.