Gå til innhold
Arkivverket

Feil? og skifte av Mailadresse i forum?


gunnar andre myhre
 Del

Recommended Posts

1 Hvorfor kommer denne meldingen vær gang jeg søker globalt i folketellingene på et navn; Unhandled Exception: Range check error

 

Kan noen her hjelpe meg med å skifte mailadressen min. Har prøvd flere ganger. Skal være ; [fjernet] og IKKE [fjernet]. Den siste er min gamle som jeg ikke skal bruke.

 

 

 

 

 

Gunnar Andre Myhre

Endret av Anette S. Clausen - Digitalarkivet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har dessverre problemer med de landsomfattende søkene for 1865, 1875 og 1900. Merk at søk i enkelttellingene for hver kommune fungerer. Og at søket i folketellingene fungerer helt fram til du klikker på lenken for å se personene bak tallene du får i trefflisten. Men vi håper å få på plass koblingen mellom det trefflisten og databasene så snart som mulig.

 

Hva gjelder e-postadresseskifting så skal jeg se hva vi kan gjøre for deg. Jeg tar uansett bort e-postadressene dine i meldingen ovenfor siden dette er åpen fora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde avdekket en feil i systemet vårt. Feilen er nå rettet slik at det skal være mulig for alle å endre e-postadressen sin selv, men vi har endret din e-postadresse slik du ba om, så du trenger ikke gjøre noe ytterligere i denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg deg ikke. Systemadministrator har byttet ut getmail-adressen din med loqal der hvor det skal gjøres. Når du klikker deg inn i kontrollpanelet og velger E-post & Passord får du se hvilken e-postadresse som er registrert pr idag. Står getmail-adressen din der?

 

Mens du er i kontrollpanelet så kan du også klikke deg inn på Endre visningsnavn og bytte tilbake til navnet ditt. Du kan ikke ha e-postadressen din som visningsnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Allså. Når jeg prøver å logge meg inn kommer siden "LOGG INN" fram på skjermen.

Der står E-POSTADRESSE; I gul farge med gamel adresse.

Der står PASSORD; i gul farge.

Da må jeg MANUELT blåe ut / stryke ut OVER gamel mail-adresse, skrive NYE adressen over den gamle, vær eneste gang jeg logger av og på. Hver eneste gang jeg skal logge på kommer Logg inn siden med gamel adresse GUL. Det ser ut for meg som om det ikke går ann og forandre dette på den siden.

 

Gunnar Andre

 

Hei.

 

Nå har jeg prøvd 3 ganger og nå ser det ut som den kommer slik den skal.

 

Gunnar Andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Det problemet du hadde var nettleseren din som husket hva du hadde satt inn der fra før. Jeg forstår deg slik at dette er ordnet nå og det er bra.

 

Du trenger fremdeles å endre visningsnavnet ditt. E-postadresse er ikke gyldig visningsnavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.