AnneL Skrevet April 21, 2012 Del Skrevet April 21, 2012 Bildet er funnet i fotoalbum i A-Agder , men kan ikke si at jeg har funnet ut hvilken kirke det er . Nå håper jeg at det er en eller annen av dere som gjenkjenner kirken og vet hvor den ligger . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet April 21, 2012 Del Skrevet April 21, 2012 Ikke godt å si, men kan det være Valle i Setesdal? http://no.wikipedia....rke_(Aust-Agder) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet April 21, 2012 Del Skrevet April 21, 2012 Her ser det ut som du har scannet uten å sette ramme rundt bildet og da blir det vel lite lite piksler. Mvh. Johan Arthur Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AskedalIngrid Skrevet April 22, 2012 Del Skrevet April 22, 2012 Hei:) Det nærmeste jeg kommer er Rauland kirke i Telemark http://www.visitnorw...duct/?pid=97534 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Arthur Hansen Skrevet April 22, 2012 Del Skrevet April 22, 2012 Hei:) Det nærmeste jeg kommer er Rauland kirke i Telemark http://www.visitnorw...duct/?pid=97534 Den var veldig lik, men ikke alle detaljene stemmer. Gjerdet rundt er borte vekk og fjellene er ikke så høye. Her er et annet bilde av Rauland kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Singstad Skrevet April 22, 2012 Del Skrevet April 22, 2012 Hjartal kirke i Telemark ligner også, men er ikke den rette. Mye tyder på at vi er i riktig område. Norske kirkebygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Singstad Skrevet April 22, 2012 Del Skrevet April 22, 2012 Den ligner veldig på Vinje kirke i Telemark, men denne kirka er rød. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneL Skrevet April 22, 2012 Forfatter Del Skrevet April 22, 2012 Hei :-) Jeg setter stor pris på alle gode forslag, mange av dem er svært lik bildet av kirken jeg la ut bildet av. Men helt prikk lik er ingen enda, det ser ut som vi befinner oss i de indre bygder av A- Agder /Telemark. Det kunne være veldig artig om det var mulig å finne den rette kirken ! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Singstad Skrevet April 22, 2012 Del Skrevet April 22, 2012 Jeg tror det er Vinje kirke - den har vært hvit! Digitalt museum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnneL Skrevet April 22, 2012 Forfatter Del Skrevet April 22, 2012 Jeg tror det er Vinje kirke - den har vært hvit! Digitalt museum Hei Grete, det tror jeg stemmer at det er Vinje kirke, det spesielle med liggende kledning nederst mot muren bla. gjør at jeg tror også at det er Vinje Kirke. Tusen hjertelig takk til deg og alle som deltatt for at jeg skulle få vite hvilken kirke jeg har bilde av . :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå