Torhild Shirley Skrevet April 24, 2012 Del Skrevet April 24, 2012 Når jeg trykker på PDF1 eller PDF2 i skannede kirkebøker, får jeg ikke PFD-ene til å laste. Jeg får bare opp en blank side. Alle andre PDF dokumenter laster helt fint. Bruker Firefox 11 og Windows Vista. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet April 25, 2012 Del Skrevet April 25, 2012 Når jeg trykker på PDF1 eller PDF2 i skannede kirkebøker, får jeg ikke PFD-ene til å laste. Jeg får bare opp en blank side. Alle andre PDF dokumenter laster helt fint. Bruker Firefox 11 og Windows Vista. Jeg har ikke tilstrekkelig kunnskaper til å vite noe om hva det kan skyldes, men jeg konstaterer at PDFene fungerer hos meg (Opera og Vista). Har du fremdeles problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torhild Shirley Skrevet April 28, 2012 Forfatter Del Skrevet April 28, 2012 Ja, jeg får fremdeles bare opp en blank side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet Mai 5, 2012 Del Skrevet Mai 5, 2012 Ja, jeg får fremdeles bare opp en blank side. Beklager manglende oppfølging siden sist. Jeg finner dette merkelig, da PDF-funksjonene som nevnt virker etter intensjonen hos meg. Jeg er ikke ekspert på feltet, men da vi heller ikke får meldinger om problemer fra brukere for øvrig, er jeg tilbøyelig til å tro at det er en eller annen innstilling på din PC. Du sier at andre PDF-dokumenter laster fint; inkluderer det PDF-dokumenter generert av PDF-funksjonen i for eksempel tjenesten for skanna skiftemateriale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts