Hilde Rossing Skrevet April 24, 2012 Del Skrevet April 24, 2012 Var nettopp inne på min egen profil, og jammen kom det ikke opp en lang liste med navn over sist besøkende! Hyggelig med besøk, men litt tullete og unødvendig "sladring" etter mitt synspunkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet April 24, 2012 Del Skrevet April 24, 2012 :D Det syntes jeg også. Det er mulig og skru av denne funksjonaliteten. Gå til kontrollpanelet ditt og fjern merket i boksen "Vis X antall siste besøkende på min profil". Da forsvinner denne besøkslisten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde Rossing Skrevet April 24, 2012 Forfatter Del Skrevet April 24, 2012 :D Det syntes jeg også. Det er mulig og skru av denne funksjonaliteten. Gå til kontrollpanelet ditt og fjern merket i boksen "Vis X antall siste besøkende på min profil". Da forsvinner denne besøkslisten. Aha! Takker, da er det skrudd av på min :blink: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå