Gå til innhold
Arkivverket

Sofie Marie Schwartz,f.07.09.1904 i Bodø

Lillian Bo
 Del

Recommended Posts

Er på leiting etter foreldrene til Sofie Marie Schwartz,født 07.09.1904 i Bodø.

Det vi veit er at faren kom frå Finland,og han var ikkje norsk statsborgar. Foreldrene døde under/etter første verdenskrig.Faren reiste i ca.1911 og skulle til Finland,kom aldri tilbake.

Enka budde forsatt i Bodø,då Sofie reiste til Bergen( ca.1920-1922)

Sofie hadde 3 søstre:

Alvilda,ca 2-3 år yngre enn Sofie. Alvilda var veldig mørk i huda,liten,mørke auge og svart hår.Giftet seg med en svenske(kanskje Lindstrøm).Fikk en sønn,Johan.

Ei jente,veit ikkje noko om ho. Mulig at ho døde då ho var 18år(Tuberkolose).Eller så var det den guten Johan som døde av tuberkolose,18 år gammel.

Else,ho fekk to barn som var født rundt 1931.Dei budde i Oslo,men trur ikkje at dei lever.

Har funnet en Petter Svarts, storgata 50, i Bodø, f 1862. i tellingane for 1910.

Han står der oppført med døtrene:

Sofie f,7-6-1904

Alvilda f.17-9-1907

Hilma f.17-2-1909

en datter uten info !!

Kan dette være riktig mann??

Kan Petter Svarts være Peder Karlsen Schwartz (f.1860) i 1900 telingane for

2003 Vadsø, Finnmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konfirmasjonen til Sofie Marie Swartz.Faren var fraskilt dyrlege Peter Swartz.Mor var ug. syerske Thea Olsen

Kildeinformasjon: Nordland fylke, Bodø, Klokkerbok nr. 801C09 (1910-1922), Konfirmerte 1919, side 206.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...y&idx_side=-180

Permanent bildelenke: http://www.arkivverk...60828040446.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.arkivverk...ny&idx_side=-10 Sofie Marie var f. i 1896 ifølge denne barnedåpen ,her døper paret tvillingene Hilma Elise og Anna Marie samtidig som de døper ei Sofie Marie f. 07.09 1896 (hjemmedøpt 02.11 1904)

Ikkje tvillingar: f.14.02.09 og 11.11.10, nesten to år mellom, det stemmer ikkje med det eg har høyrt om tvillingar ;-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilma? Det kan du finna ut ved å ringja krk.kontoret i Bodø og spørja kva tid denne Hilma var f. (men du kjenner kanskje til denne?)

Hilma Schwartz begr.2502 1931 2 21 28 Bodø Bodø

Funne på Gravminner i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilma var jo født 14.02 1909 (se innlegg 5 der jeg har skrevet at det var tvillinger !)

Ja, (veit det), men me veit jo ikkje om _denne_ Hilma er rett Hilma, det er ein god del me det same etternamnet på Gravminner, (faktisk også ei Helma, f. i Finnland i 1870) :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til alle samme for stor hjelp: :))

Vart overrasket over at Sofie Marie er født i 1896, har trodd at det var i 1904.

Klarer vi å finne ut mer om mora hennar, Thea Olsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur det må vera ein feil her....

Eller har han hatt ei dame, fått eit barn med henne, funne seg ei anna (som han gifta seg med og fekk barn med!!), for så å gå tilbake til den første???

Dersom noko er feil, så må det vera f.året til Sofie Marie, at ho likevel er f. 1904...

Men dette veit du kanskje noko om Lillian?

Forresten, kvar vart det av Alma Marie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur det må vera ein feil her....

Eller har han hatt ei dame, fått eit barn med henne, funne seg ei anna (som han gifta seg med og fekk barn med!!), for så å gå tilbake til den første???

Dersom noko er feil, så må det vera f.året til Sofie Marie, at ho likevel er f. 1904...

Men dette veit du kanskje noko om Lillian?

Forresten, kvar vart det av Alma Marie?

Ja,eg lurte på det istad og.Kan det være så stor skrivefeil. Meinar at det står 1904 på gravsteinen til Sofie,så at 1896 ??? Korleis ein så stor feil kan skje???

Han står som ugift i 1910,veit ikkje kor vanleg det var i dei dager.

Googlet litt og det er skrevet om Karl Schwartz her i dette forum i 2009

Det var visst på vegne av Alma Marie sitt barnebarn.Det var slik eg fant ut at her kunne kanskje nokon hjelpe meg.

Ja,eg lurte på det istad og.Kan det være så stor skrivefeil. Meinar at det står 1904 på gravsteinen til Sofie,så at 1896 ??? Korleis ein så stor feil kan skje???

Det var visst på vegne av Alma Marie sitt barnebarn.Det var slik eg fant ut at her kunne kanskje nokon hjelpe meg.

Alma Marie fikk barn med Johan Clausen,dattera Mirjam Clausen,f.28.08.1919 (Lørenskog/Bodø)Og ho har da ein sønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alma Marie fikk barn med Johan Clausen,dattera Mirjam Clausen,f.28.08.1919 (Lørenskog/Bodø)Og ho har da ein sønn.

Veldig merkeleg!!

Eg har gjort mange forskjellige forsøk på å finna både Alma og mora i 1910, totalt utan hell!

Har du funne dei?

Forresten: det var jo flott at Anne j. fann ut at det årstalet var feil :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva med Thea Olsen f.30.06.1881,fødested Dyrø. Finn henne kun i 1910 i Bodø.

Har prøvd å finne henne,men er det nokon som har gode tips:)

Finner ingen barn døypt i Dyrø(Tranøy) med det navnet. Barothea Olsen f.1879 er det eg har funnet så langt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at det står f. 1879 kan godt bety f. 1880 ;-))

Det er fantastisk mykje feil i FT!

Eg trur du har funne rett (Baro)Thea, 03.06. kan fort verta 30.06 :-))

Her er konfirmasjonen hennar og til to av søskena, ho heilt nede, søskena litt lenger oppe:

Kildeinformasjon: Troms fylke, Dyrøy i Tranøy, Ministerialbok nr. 11 (1878-1904), Konfirmerte 1897, side 173.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...y&idx_side=-147

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein ting til: ved dåpen til Sofie Marie og dei to systrene, kan me sjå at vitner (ikkje fadrane altså), var Harriet og Hanna Olsen.

Då Barothea og dei to syskena hennar vart konfirmerte, ser me at den eine av dei heitte Hanna.

Hanna Olsen er jo ein vanleg namn, men her er det mange ting som stemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lett og lett etter Alma Marie og moren Emilie Kristine i folketellinga 1910 uten resultat. Da jeg fant Alma Maries vielse i Bodø med Ragnar Johan Klausen så jeg at hun var konfirmert i "Ed i Sverige" i 1913,så da har kanskje både mor og datter bodd i Sverige noen år. Par nr.16 her http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2825&idx_id=2825&uid=ny&idx_side=-103

Lenke til kommentar
Del på andre sider