Gå til innhold
Arkivverket

Sofie Marie Schwartz,f.07.09.1904 i Bodø

Lillian Bo
 Del

Recommended Posts

Ja, eg og har "leita høgt og lavt" etter Alma og mora, så det var i Sverige dei var altså!

Flott at du fant det, så slepp eg å grubla meir på _det_! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP!!!

Sjå her: Barothea Schwartz begr. 0111 1965

Bodø

Funne i gravminner, kunne ikkje dy meg, ringte til krk.kontoret, men ho som kunne opplysa noko meir enn det som står her har fri idag!!

Fridag, når me absolutt skulle visst dette no!!! ;-)))

Men det er vel liten tvil om kven dette er, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skreiv i et tidlegare innlegg at eg hadde funne ei Helma Schwartz (inne på Gravminner)som var frå Finland. I det temaet det er lenke til i #29, kan me sjå at Helma også var ei av damene til Peter Schwartz.

Helma Schwartz 1502 1894 m Fra Finland, alder:22 H 325 Breivika Bodø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skreiv i et tidlegare innlegg at eg hadde funne ei Helma Schwartz (inne på Gravminner)som var frå Finland. I det temaet det er lenke til i #29, kan me sjå at Helma også var ei av damene til Peter Schwartz.

Helma Schwartz 1502 1894 m Fra Finland, alder:22 H 325 Breivika Bodø

Hei,

har funnet ut at Helma Långstrøm f.1870, var sansynlegvis den første kona til Peter Schwartz.Dei fekk sønnen Adolf Alexander f.28.03.1891 i Kvæfjord.Døde 19.08.1893,på "Søveien" og gravlagt 26.08.1893 i Salangen i Ibestad.

Det er skrevet mye om Peter Karlson Schwartz på dette forumet i 2009,lagt inn av Kai Samuel Vigardt. Det er funnet ut mye om den slekta i Finland.

Peter Schwartz har da vært gift med 3 stk.

1.Helma Långstrøm (et barn)

2.Emilie Kristine Olsen(et barn)

3.Barothea(Thea) Maria Olsen (veit ikkje om dei blei gift) 4 barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider