Gå til innhold
Arkivverket

Digitaliserte aviser, Dødsannonser

frode aksnes
 Del

Recommended Posts

er det noen som har erfaring med digtaliserte aviser på natjonalbiblioteket. ?? Må man ha passord for å få fram opplysninger i avisene ?? Har problem med ikke tilgjengelig

Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meiner du at du sit på Nasjonalbiblioteket, og ikkje får tilgang?

Elles er det vel slik at alt digitalt innhald skal vere tilgjengeleg på lesesalen der. Nokre få av avisene skal også vere tilgjengelege på vanlege bibliotek som har avtalar om visning av digitale aviser. Eg går ut frå at om ein er tilkopla via det trådlause nettet deira vil ein komme rett inn, utan noko passord. Slik var det iallefall sist sommar, då eg sat på biblioteket i Bergen og brukte den liknande tenesta ATEKST.

Her står litt om digitale aviser frå Nasjonalbiblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok pc'en med på biblioteket i Haugesund og en ansatt gikk selv inn med de rette passordene. De hadde ikke adgang til å levere dem ut, men det funket veldig bra.

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok pc'en med på biblioteket i Haugesund og en ansatt gikk selv inn med de rette passordene. De hadde ikke adgang til å levere dem ut, men det funket veldig bra.

Mvh. Johan Arthur Hansen

Veit du om det er mogeleg å laste ned avissider eller heile aviser som .pdf?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte det innebygde utklippsverktøyet i Windows til å lage filer av det som var av interresse. Kan ikke huske om det var noen muligheter til å ta hele avissider i PDF.

Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svaret.

Eg håpar det er mogeleg med .pdf-nedlasting. I mange tilfelle kan det vere kjekt å laste ned heile sida, særleg gjeld dette artiklar. Min nett-pc har heller ikkje så stor skjerm, og då får ein ikkje så mykje med berre ved klipp-og-lim. Men det fungerer jo greit for dødsannonsar.

Eg tenkte ein gong at eg skulle prøve tenesta på det lokale biblioteket, men dei hadde ikkje høyrt om tenesta, men skulle sjekke dette ut. Så neste gong eg besøkjer biblioteket håpar eg at det vert mogeleg å prøve tenesta. Eg håpar elles på at det vil komme med aviser også frå vår region (Hordaland/Sogn og Fjordane), men førebels ser det mørkt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider