Gå til innhold
Arkivverket

Ei problematisk Katrine frå Gloppen til Bergen

Aase R Sæther - Gloppen
 Del

Recommended Posts

David Pederson Fossheim reiser frå Gloppen i 1822 - til Bergen for å tene, som så mange andre frå bygda. I 1841 er han enkjemann og gifter seg på nytt, nederst på denne sida. Men kven gifter han seg med? Ho skal vere frå Gloppen, angiveleg Eriksdtr, men faren blir oppgjeven til å vere Elbrecht Støve.

Er det nokon som dreg kjensel på henne?

Her er dei i 1865.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den klokkarboka, der står heilt tydeleg Erik.

Men går eg til Gloppe-basen min finn eg følgjande:

Erik Gabrielson Støyva, gift og har mange born. Eli Katrine er fødd i 1800, men døyr same år. Katrine er fødd i 1801, men blir gift i Gloppen; i 1841 får ho endåtil ein son der, og kan neppe rekke til Bergen for å gifte seg.. Dødsår oppgjeve 1876 i bygdeboka.

Eg har også ein Erik Jonson Støyva, konfirmert og tald som 18-åring i Gloppen i 1801.

Fleire Erik Støyva har eg ikkje på denne tida.

Hm - ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg ikke noe fornuftig svar til deg. Det står helt tydelig at bruden var 41 år og født i Gloppen og faren var Erich Støve. Så enten må der være flere Erich Støve som har fått barn på samme tid, eller Erich Gabrielsen faktisk hadde to døtre med same navn som vokste opp. Eller så må familien til denne Cathrine ha flyttet til Støve på et senere tidspunkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg må sjå litt nøyare på identiteten til den Katrine som eg meiner blei att i Gloppen - kanskje kan der vere noko misforståing der.

Redigert: Ja, kven veit om eg ikkje har tabba meg ut her - eg har funne dåpen på begge dei borna eg veit om, og der står så tydeleg KRISTENSE, ikkje Katrine på mora. Leitar vidare.

Javel - død som Kristense-

Og her er skiftet etter Erik Gabrielson Støyva. Han skal ha 2 søner og 5 døtre, og mellom døtrene skal vi ha Katrine 23 år og Kristense 20 år - DER ligg altså hunden begraven, ser det ut til.

Og her var dåpen til Kristense - pussig at eg har oversett henne. Jaja, då er vi i alle fall i mål: Katrine reiste til Bergen, og den som blei att i Gloppen er den yngre systra Kristense. God for alt som er oppklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid hyggelig når den hjelpen man gir fører til tellende resultat. Flott at du fant løsningen på mysteriet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider