Bjørg Marit Baustad Grastveit Skrevet Mai 25, 2012 Del Skrevet Mai 25, 2012 Jeg lurer på om noen vet hvem denne mannen er? Jeg fant bildet da jeg ryddet etter mine besteforeldre så jeg realiterer det til bestefar i England under 2. verdenskrig. Teksten på paspeaturet er Norval, Dunfirmline. Bjørg Marit Baustad Grastveit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet Mai 25, 2012 Del Skrevet Mai 25, 2012 Jeg lurer på om noen vet hvem denne mannen er? Jeg fant bildet da jeg ryddet etter mine besteforeldre så jeg realiterer det til bestefar i England under 2. verdenskrig. Teksten på paspeaturet er Norval, Dunfirmline. Bjørg Marit Baustad Grastveit Og bildet er tatt i Skottland, så det er en kar som har vært der i hvertfall:-)! Og foto-firmaet eksisterer så kanskje de greier å finne ut hvem personen er ved henvendelse? http://www.pulsating.com/directory/photography/photographers-and-studios/Fife--Dunfermline/norval.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Mai 25, 2012 Del Skrevet Mai 25, 2012 Personen har engelsk marineuniform, i alle fall ikkje norsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå