Gå til innhold
Arkivverket

finnes det søsken til min oldemor

camilla lunde
 Del

Recommended Posts

åja, du har sett på henne?

det passer jo med årstall men stemde ikke me foreldrene....for dette var jo datter av tomasdatter. Eller har jeg sitt heilt feil nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hu kan det ver... får sjekke henne litt ut... akkurat kommet heim så det må bli litt senere i kveld... takk for kjempe god hjelp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel vere mor til Aletta som døyr i 1923. Eg veit ikkje om det er nokon som har sjekka om det finnes opplysningar om Aletta i evt. dødsmelding eller skifte?

Dersom ikkje dette er sjekka ut, så kan du sende ein forespurnad til statsarkivet i Bergen (Under "Forum" finn du link til "Spør statsarkivet i Bergen") og be dei sjekke ut om det finnes opplysningar (bosted/gifte osv) om Brite sine etterlatte og legge ved denne linken: http://digitalarkive...5&merk=375#ovre

mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel vere mor til Aletta som døyr i 1923. Eg veit ikkje om det er nokon som har sjekka om det finnes opplysningar om Aletta i evt. dødsmelding eller skifte?

Dersom ikkje dette er sjekka ut, så kan du sende ein forespurnad til statsarkivet i Bergen (Under "Forum" finn du link til "Spør statsarkivet i Bergen") og be dei sjekke ut om det finnes opplysningar (bosted/gifte osv) om Brite sine etterlatte og legge ved denne linken: http://digitalarkive...5&merk=375#ovre

mvh Egil

Har leita masse etter dødsmelding i kirkebøkene men finner henne ikke. har funne graven til foreldrene og noen av søskene hennes.

Det var mor til Alette du fant ja.

Men er det bergen jeg skal kontakte og ikke sogn og fjordane(om de har no arkiv da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du finn ikkje dødsmeldingar i krk.bøkene, du må nok kontakta Statsarkivet i Bergen, ja....

Meinte der de står som gravlagde....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om du meinar at du ikkje finn dødsnoteringa i krk.boka, men legg denne ut iallfall (originalen til lenka Egil Russøy la ut):

Kjeldeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Eikefjord i Kinn, Klokkarbok nr. E 2 (1900-1926), Døde og gravlagde 1923, side 103.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5267&idx_id=5267&uid=ny&idx_side=-86

Det som er litt "morosamt" (eller kva eg skal kalla det) er at det som ser ut for å vera tvillingsyster til Britta, døydde på dagen ein mnd.før henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om du meinar at du ikkje finn dødsnoteringa i krk.boka, men legg denne ut iallfall (originalen til lenka Egil Russøy la ut):

Kjeldeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Eikefjord i Kinn, Klokkarbok nr. E 2 (1900-1926), Døde og gravlagde 1923, side 103.

Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...ny&idx_side=-86

Det som er litt "morosamt" (eller kva eg skal kalla det) er at det som ser ut for å vera tvillingsyster til Britta, døydde på dagen ein mnd.før henne!

Ja det er tvillingsøstra som døde en mnd før henna men dei blei jordfesta samme dagen...

Lurer på hva de døde av, siden de døde så tett.

Det er dødsnoteringen til Alette Olianne Nilsen eg prøver å finne... min mor har aldri hørt om henne men husker veldi godt Ellen andrea.

Jeg får ta kontakt me statsarkive i bergen å sjekka om dei he noge meir info om henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla :-)

Eg såg spørsmålet ditt på Spør Statsarkivet.

Du har misforstått.....det som Egil Russøy foreslo (og som er eit godt forslag) i #32 er at du kan laga eit tema der du spør om hjelp til å finna dødsmeldinga (evt. skifte) for _mora_ til Alette, då brukar du den lenka han har laga i #32.

I ei dødsmelding/skifte kan du vera heldig og finna namna på barna (og ofte kvar dei budde) til den som er død, det hadde jo vore god hjelp for deg, dersom du kan få eit oppslag på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Camilla :-)

Eg såg spørsmålet ditt på Spør Statsarkivet.

Du har misforstått.....det som Egil Russøy foreslo (og som er eit godt forslag) i #32 er at du kan laga eit tema der du spør om hjelp til å finna dødsmeldinga (evt. skifte) for _mora_ til Alette, då brukar du den lenka han har laga i #32.

I ei dødsmelding/skifte kan du vera heldig og finna namna på barna (og ofte kvar dei budde) til den som er død, det hadde jo vore god hjelp for deg, dersom du kan få eit oppslag på det.

Jeg har ringt inn til statsarkivet i dag... de skulle se om de fant ut noe...

Tusen takk for at du hjelper en nybegynner i dette faget...kjempe intresant å lese alt dere greier å finne ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ein del av det som er kjekt med slektsgransking - å hjelpa andre - dessutan: nybyrjarar har me alle vore ein gong!!

Lukke til vidare, du har funne ein kjekk hobby, men farleg spennande :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har blitt informert av familien at når min morfar levde så skulle de få besøk fra Sør Afrika nermere bestemt Johannesburg. Morfar nektet å treffe de av diverse årsaker.

Dette var en slektning som jeg lurer på om kan ver Alette Olianne fordi hun bodde under besøket hos Ellen Andrea(Magrethe) som er storesøsteren hennes. Denne slektningen drev en slakterforetning i Johannesburg.

Er det en plass jeg kan søke for å sjekke om dette kan stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har eg fått svar ang skifte/dødsmelding på mor brittha... der va det ikke mye hjelp å få da arvingene skulle føres på senere, noe som ikke var blitt gjort.

så da må jeg bare leite vidare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et nytt svar fra arkivet i bergen... da er det bare å leite vidare

Ved hennes død står arvingene oppført slik:

Lars N Sundhordvig, Eikefjord

Olianne Røset, Nesodden per Kristiania

Elen Medby, Gjesdalsveien 19d, Sandnes

Kristine Nilsen. Andabakken 6, Stavanger

Alette Jakopsen, ukjent adresse, men "dei har kjøpt sig gard i nerheden av Stavanger"

Se kopi:

Vedlagte miniatyrbilde®

• post-286-0-10411400-1340688221_thumb.jpg
  • post-286-0-92251800-1340688358_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Hei

På denne siden:

http://www.national.archives.gov.za/

finner du ute til venstre en link:

Search National Automated Archival Information Retrieval System

Her kan du (vanligvis) søke etter mulige dokumenter, men akkurat nå får eg feilmelding:

The connection to the Search Manager Server is inactive.

Please try again later.

Dersom du får aktuelle treff får du opp et dokument med referansenr og informasjon om hvilket arkiv (Depot) du skal kontakte. (Eg prøver å legge ved dokumentet eg fant.ang. min oldefar)

National Archives of South Africa.pdf

Via link ute til venstre på hovedsida:

Contact us electronically

og deretter:

Contact information and acronyms of all national, provincial and other archives repositories

finner du epost-adresse tll gjeldende arkiv.

Eg sendte epost med referansenr og kopi av pdf, og fekk enormt god hjelp frå arkivet i Pietermaritzburg i provinsen KwaZulu-Natal når det gjaldt min oldefar som døde i Durban. Fekk raskt svar på epost som bekrefta at det var rett person, og etter ca ein månad kom ein konvolutt i posten med fleire kopiar og meir informasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider