Willy Solli Skrevet Juni 2, 2012 Del Skrevet Juni 2, 2012 http://www.arkivverk...ny&idx_side=-28 I forbindelse med dåpen til nr. 12 Margrethe, er det skrevet en komentar helt ute til høyre. Det er særlig i den første linja problemet mitt er. Gode forslag mottaes med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild Kompelien Skrevet Juni 2, 2012 Del Skrevet Juni 2, 2012 forhen havt 2 Børn med forskjellige andre Personer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inge Nygård Skrevet Juni 2, 2012 Del Skrevet Juni 2, 2012 Jeg tolker kommentaren til å være "Forhen havt 2 børn med forskjellige andre personer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Juni 2, 2012 Del Skrevet Juni 2, 2012 Forhen havt 2d Børn med forskjellige andre Personer. Ellers er det nok lurt å legge tydespørsmål på tydeforumet :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Juni 2, 2012 Del Skrevet Juni 2, 2012 Hei Willy! Forhen havt 2 Børn med forskjellige andre Personer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willy Solli Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Del Skrevet Juni 2, 2012 Hei Willy! Forhen havt 2 Børn med forskjellige andre Personer. Takk for det svaret. Det ser jo rimelig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willy Solli Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Del Skrevet Juni 2, 2012 Forhen havt 2d Børn med forskjellige andre Personer. Ellers er det nok lurt å legge tydespørsmål på tydeforumet :) Jeg tolker kommentaren til å være "Forhen havt 2 børn med forskjellige andre personer" Takk for det. Litt av ei dame, igrunnen Jeg tolker kommentaren til å være "Forhen havt 2 børn med forskjellige andre personer" Tusen takk for svaret, det ante meg at det var noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå