Gå til innhold
Arkivverket

Etterlyser etterkommere av Arnlaug og Åge Jansen, Drammen

Knut Nilsen
 Del

Recommended Posts

Etterlyser etterkommere av Arnlaug (Hamborg) Jansen f 1928 d 1987 og Åge Jansen f 1933 d 1961, siste bosted Drammen.Det jeg vet er at de har 3 døtre; Anne Marie, Ingjerd og Mette - alle med fødenavn Jansen. Ettersom disse er jenter har de antakelig skiftet navn når de har giftet seg. Mette skal være gift og bosatt i USA. Anne Marie skal vistnok bo/ ha bodd i Asker. Uvisst hvor Ingjerd har havnet.

Tro om det er noe der ute som kan hjelpe, som har ideer hvor jeg kan lete. Har hatt etterlysning i Drammens tidene og opplysningene jeg fikk hos 2 som ringte førte meg ikke lengre. Prøver meg nå med etterlysning i lokalavisa i Asker. Men om det er noen som kan hjelpe er jeg svært takknemlig. Har bare disse 3 igjen før jeg får "kabalen"min til å gå opp.

Knut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adresseavisen 1961.11.14

Falt utfor kai og druknet Oslo: Den 28-årige drammenser Åge Jansen er funnet druknet ved Honnørbrygga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Født Død Kirkegård Gravnr

Arnlaug Jansen 15.03.1928 22.04.1987 Bragernes kirkegård 01.NC.15.005

http://www.ecclesia....t/user_drammen/

Det er sannsynligvis etterkommere av Arnlaug Jansen som betaler festeavgift for gravstedet. Det er ikke alltid kirkekontorene oppgir navn på fester, men i så fall kan du be kontoret videresende et frankert brev du skriver til fester av gravsted 01.NC.15.005. Kanskje du finner etterkommerne?

http://www.drammen.k...2/803-8966.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.