Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Juni 17, 2012 Del Skrevet Juni 17, 2012 På venstre sida, høgre spalte, omlag midt på sida, har Ola Bergeson Austrheim og kona Brite Andersdtr eit dåpsbarn. Men kva er namnet? Samanlikna med skrifta elles har eg to alternativ, og for å ikkje legge føringar for andre held eg dei for meg sjølv inntil vidare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aud Sandbu Skrevet Juni 17, 2012 Del Skrevet Juni 17, 2012 Eg les Berthe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Del Skrevet Juni 17, 2012 Eg og - av og til. I 150 % forstørring kunne eg også lese Marthe. Eg hengjer på ein konfirmasjon i 1785 som kan gjelde same jenta; for sikkerhets skuld er skrifta utydeleg her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Juni 17, 2012 Del Skrevet Juni 17, 2012 Berthe, uten tvil ;) Men gårdsnavnet leser jeg som Østrem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Del Skrevet Juni 17, 2012 Ja, det gjer eg og - andre gonger kan det vere skrive Ostrimb, så skriftformene på namnet kan variere mykje. Eg skriv derfor namnet slik det blir skrive i dag, med trygg forankring i uttalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå