Arne-Sten Christiansen Skrevet Juli 4, 2012 Del Skrevet Juli 4, 2012 Ønsker hjelp til å tyde det jeg mener er yrke for far til dåpsbarnet 189 Anton Emil. Farens navn er Anders Pedersen, men hva er yrket? Oslo Domkirke / Vår Frelsers menighet, Ministerialbok nr. 13 (1844-1864). Gjerne fadderene også. Jeg skjønner noe, men ikke alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juli 4, 2012 Del Skrevet Juli 4, 2012 (endret) Faren er Skomagersvænd. Faddere: Fuldmægtig Klem, Student Paaske, Madam Schive, Madam Christensen og Frøken Keilshaw. EDIT: Korrigering i innlegg #4: Frøken Keilhau, skal det være. . Endret Juli 6, 2012 av Anne-Lise Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne-Sten Christiansen Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Del Skrevet Juli 4, 2012 Takk. Anton Emil ble ogåså skomaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Juli 6, 2012 Del Skrevet Juli 6, 2012 Siste fadder er vel Frøken Keilhau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Juli 6, 2012 Del Skrevet Juli 6, 2012 Ja, jeg ser det nå. Takk Else, jeg skal rette det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå