Gå til innhold
Arkivverket

ArkivDigital är gratis 25-26 aug 2012 SVERIGE

Per Sørdal Lofoten
 Del

Recommended Posts

Jeg husker tydeligvis ikke alt helt rett her. Jeg har sjekket litt rundt egen Adonline.

Gjør som jeg beskrev i forrige innlegg for å få ikonet frem på skrivebordet ditt. Dermed er det nok en innlogging når du tar det i bruk. Men det kommer opp når du dobbelttrykker på ikonet ditt.

Grunnen til at jeg ikke husker dette helt er nok at jeg har hatt abb. i Ad i flere år nå, og står hele tiden på automatisk innlogging. Så da er det jo bare å dobbeltklikke på ikonet så er jeg inne. Men, selvfølgelig en innlogging må det jo være. Beklager evt forvirring fra min side. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har logget meg inn, men skjønner ikke stort. Det er bare bilder, ikke noe som er søkbart? Og når jeg ikke vet hvor i landet jeg skal søke, så er det ikke mye jeeg kan finne ut ser det ut til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er originalt materiale som er scannet, og ikke søkbart nei.

Men hva søker du Anette? Kan jo være at vi kan finne noe her .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Løfter opp denne igjen jeg, for til helgen er det igjen gratis på arkivdigital:

ArkivDigital är gratis 24-25 augusti 2013

Alla har inte möjlighet att besöka Köping och släktforskardagarna, men vi på ArkivDigital vill som huvudsponsor erbjuda alla som är intresserade av släktforskning att prova på hur det är att forska under helgen. Den 24-25 augusti 2013 är det alltså gratis för alla att använda ArkivDigital online.

Släktforska i våra 42 miljoner färgbilder gratis under helgen 24-25 augusti 2013. Du hittar mycket spännande bland kyrkoböcker, domböcker, bouppteckningar, mantalslängder, generalmönsterrullor och andra handlingar.

>

Lenke til kommentar
Del på andre sider