Gå til innhold
Arkivverket

Davik i Nordfjord: Skifte etter Anders Monsen Skarstein i 1734 i Bergen.

Kjell Fredly Smøla
 Del

Recommended Posts

Hei!

Jeg har ingen tilknytning til denne familien selv, men siden jeg fant dette, legger jeg det ut i tilfelle noen er interessert:

http://arkivverket.n..._read/23998/16/

Det er skifte etter Anders Monsen (Skarstein) som "paa een Reise med Skipper Willads Danchertsen ved døden er afgaaet", og skifte ble holdt i 1734. Enken var Dorothea Jørgensdatter Schrøder, og arvingene var hans søsken:

Fullbroren Abraham Monsen i Sunnfjord.

Fullsøster Rangele Monsdatter, gift med Otte Skarsten i Nordfjord.

Fullsøster Lisbeth Monsdatter, gift med Ole i Henøen i Nordfjord.

Fullsøster Birthe Monsdatter, gift med Ole Klubben i Nordfjord.

Halvsøster Anna Monsdatter, gift med Rasmus N. i Nordfjord.

Mvh. Kjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange takk for det Kjell, det var svært nyttig! :)

Broren Abraham Monsen, kan det være han som ifølge Bremanger bygdebok er brukar av br. nr. 2 i Bakke, Bremanger frå 1729 ?

Kona sitt namn er ikkje oppgjedd i bygdeboka, men han har borna Jørgen (1730) og Gjertrud Dorte (1734).

Halvsystra Anna Monsdtr. som er gift med Rasmus N.

Kvar i Nordfjord finn vi dei busette. I følge Bremanger bygdebok var dei iallefall ikkje busette i noverande Bremanger kommune.

(Eg reiknar med at vi her snakkar om ein Rasmus Nilsson)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har ein Rasmus Nilsson i Indrebotten som son av Nils Rasmusson og Synneve Monsdotter som òg er nemnt i Bremangerbøkene, jfr. Joleik s. 574, Svihus s. 700. Han er nemnt i skiftet etter faren i 1728, men ikkje i skiftet etter broren Johannes i 1759.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for innspelet, Håvard, men Indrebotten (Øvrebotten) ligg i "gamle Bremanger" som i den tid høyrde innunder Kinn prestegjeld og såleis reikna til Sunnfjord.

Om Anna var gift med ein Rasmus Nilsson (eller kansje Nojeson ?) i Nordfjord, må ein truleg leite etter dei i Eid, Gloppen eller Innvik prestegjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.