Tom L. Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 Hvem er denne mannen, signaturen ser ut som Elenest N. Paslur eller Pastur, men jeg finner ikke noe på nettet på det navnet. Er det noen som kan hjelpe. Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Basberg Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 For meg ser det ut som Elmut H. Etternavnet er mer utydelig for meg. Vennlig hilsen Toril Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Jøraas Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 Og jeg leser Ernest H. - og vanskelig etternavn! Grete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Basberg Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 Ja det kan faktisk være Ernest H. Etternavnet kan være Pasln eller no sånt. Mulig tysk eller tsjekkisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 Er sikkert på villspor, men syns det ser ut som etternavnet er Pailne eller noe sånt, (Ernest H. Pailne), og det kan vel være engelsk? Men siste bokstaven er ikke god! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom L. Skrevet September 17, 2012 Forfatter Del Skrevet September 17, 2012 Takk for forsøket, Signaturen er ikke lett, så da ser det ut til å bli en av de uløste sakene. Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Oddløkken Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 Takk for forsøket, Signaturen er ikke lett, så da ser det ut til å bli en av de uløste sakene. Tom Spørs nok det, men det er folk i forumet som er "ram" til å tyde, så tror nok det kommer en løsning:-)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom L. Skrevet September 17, 2012 Forfatter Del Skrevet September 17, 2012 Det har du rett i Reidar, så vi får se hva tiden bringer. Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar S. Ertesvåg Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 Vi får ta det enkle først - resten av teksten.... "Your affectionate Friend" "Newcastle on Tyne November 18/80" Med namnet kjem eg så langt som til "Ernst H Pasl...", og så kan det neste vere o .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet September 17, 2012 Del Skrevet September 17, 2012 Forslag: Ernest H. Paslow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grete Jøraas Skrevet September 18, 2012 Del Skrevet September 18, 2012 Else, jeg tror nok dette er riktig! Å google Paslow gir mange treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom L. Skrevet September 18, 2012 Forfatter Del Skrevet September 18, 2012 Tusen takk til alle som har kommet med forslag, Paslow kan være en mulighet, jeg har sålangt funnet en Ernest H. Paslow, men han var født 1890tallet i Australia så han er utelukket. så jeg lar saken ligge, en dag kanskje. Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Line Osberg Eide Skrevet September 20, 2012 Del Skrevet September 20, 2012 ??? Det finnes en Ernest H. Pasley f ca 1877 i Paddington, Middlesex, England i 1891 England census. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom L. Skrevet September 20, 2012 Forfatter Del Skrevet September 20, 2012 Hanne Tusen takk for bidraget, Mannen på bildet vil jeg anta er ca 30år +/- hvis bildet er tatt i 1880 bør han være f. ca 1850. Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå