Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Kirkebøkene er nede igjen

Recommended Posts

Ser at det har kommet oppdatering på forsiden:

19. september 2012: Oppdatert: De skannede kirkebøkene og en del andre tjenester for skannet materiale er utilgjengelig. Dette skyldes et strømbrudd i Bergen. Tjenestene er på vei opp igjen, men det vil gå flere timer før alt er på plass. Vi beklager ulempene dette medfører!

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet

• 1 måned senere...

Vi beklager treghet og feilmeldinger med det skannede materialet. Det ser ut til å foregå når trafikken er som størst, dvs. etter arbeidstid. Inntil vi har løst problemet, vil jeg anbefale å benytte tjenestene på andre tidspunkt av dagen - for de som har mulighet til det. For de som står midt opp i disse feilmeldingene, vil det hjelpe å vente et minutt eller to før du oppdaterer siden. Da skal ting være tilbake for en liten stund.

Til info, så har jeg 504 Gateway Time-out for øyeblikket.

Jeg hadde ikke regnet med at trafikken var så stor klokken 01:45 om natten, så får prøve igjen i morgen

PS så hjelper det ikke å vente noen minutter, dette har vedvart i 20 minutter, hvor jeg har testet etter 5, 15 og 20 minutter

Det er gjort forsøk på å fikse problemet nå, se svar her http://forum.arkivverket.no/topic/180327-bad-gateway-timeout/#entry1534123

Gi oss melding om problemene fortsetter.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.