Gustav Amb Skrevet September 23, 2012 Del Skrevet September 23, 2012 Er det noen som har kjennskap til Gunhild Fossen, Oslo? Hun skal være født i Oslo, muligens mellom 1908 og 1920......... Mvh Gustav Amb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet September 23, 2012 Del Skrevet September 23, 2012 Har du ingen flere opplysninger?Var hun gift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav Amb Skrevet September 23, 2012 Forfatter Del Skrevet September 23, 2012 Nei, det er disse opplysningene jeg har....... Gunhild Fossen er den biologiske mora til en jeg hjelper. Da han ble født i 1938 var hun ikke gift. Han ble adoptert bort og i disse papirene står det at mora hans het Gunhild Fossen og var fra Oslo. Har du ingen flere opplysninger?Var hun gift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet September 23, 2012 Del Skrevet September 23, 2012 Kan hun heter Fosser og ikke Fossen ? Jeg har lett igjennom en del av adressebøkene og finner ingen Gunhild Fossen. Men i 1936 og 1937 bodde det en frk. Gunhild Fosser i Kirkeveien 79 2. I 1939 bor det en Anne Marie Fosser på den adressen. Jeg har ikke sjekket Fosser i adressebøkene før 1936. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet September 23, 2012 Del Skrevet September 23, 2012 Denne damen kan vel fortsatt være i live? Da bør man kanskje være litt forsiktig her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet September 24, 2012 Del Skrevet September 24, 2012 Gunhild Fosser i Kirkeveien 79 giftet seg 23 juni 1937. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Knudsen Skrevet September 24, 2012 Del Skrevet September 24, 2012 Vel, da er hun ute av bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Aage Løkke Skrevet September 25, 2012 Del Skrevet September 25, 2012 Denne damen kan vel fortsatt være i live? Da bør man kanskje være litt forsiktig her. Før man etterlyser personer som kan være i live, bør man sjekke nettopp dette i skattelistene og telefonkatalogene på nettet. Finner man da den personen man leter etter, så er ikke dette rette forum, skulle jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav Amb Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Del Skrevet Oktober 13, 2012 Gunhild Fosser i Kirkeveien 79 giftet seg 23 juni 1937. Må sjekke dette.....hvor giftet hun seg og hvem giftet hun seg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav Amb Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Del Skrevet Oktober 22, 2012 Denne personen som jeg søkte etter er "funnet". Oslo var ett blindspor.......hun kom fra Sigdal i Buskerud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå