Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Erling Fridtjof Konradsen f.5.4.1901 Fagerli Fauske N

Recommended Posts

Hei og god kveld.

Det jeg vet er at Erling ble Konfirmert den 23.7.1916 i Bodin Pr.gj N.Han var født uekte av Hagerup Marselius Andreas Konradsen f.12.6.1881,Ripnes Bodin Pr.gj N død 3.4.1922 Kings Bay og Karoline Josefine Albertine Olsdatter Wangsmo f.10.1.1872 Grytting Hadsel pr.gj N

Erling skulle angivelig ha druknet i 1948,finner ikke noe i Gravminner.Ble han gift,evnt.etterkommere?Takknemelig for hjelp.

mvh

Arnfinn Wangsmo

Takk for svaret Anne,som jeg hadde.Han er ikke lett å spore,men håper at det kan finnes noe opplysninger en eller annen plass.Jeg har en info fra en plass om at han var gift med en svensk dame i Skjerstad/Fauske?Vet ikke når/hvor jeg fikk dette fra.

mvh

Arnfinn Wangsmo

Hei Anne og takk for innsatsen.Ja det kan jo skje,ved Konfirmasjonen var etternavnet Hagerupsen.http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5362&idx_id=5362&uid=ny&idx_side=-100

mvh

Arnfinn Wangsmo

Takk skal du ha Anne.Hvis han døde til sjøs i 1948,(d.til sjøs i 1948) så må det vel være et sted hvor dette er registrert?Kanskje det betyr at han "dro" til sjøs i 1948,eller ikke var til stede ved evnt.telling den gangen,hvis det var noen akkurat det året.Vi får prøve videre,men jeg står litt fast nå.

mvh

Arnfinn Wangsmo

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.