Hans Morten Sundnes Skrevet Oktober 14, 2012 Del Skrevet Oktober 14, 2012 Hei, jeg er litt usikker på noen av opplysningene knyttet til begravelsen til Oline/Olena Olsdatter, som druknet i Kvinesdal i 1861 og ble begravet i mars 1862. Klarer ikke tyde opplysninger om oppholdsted og dødsårsak/søk fullstendig. http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20060104010828.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Oktober 14, 2012 Del Skrevet Oktober 14, 2012 Kunne du kanskje legge inn sidelenken også? Det er litt greitt å kunne øke til 150 % av og til :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif B. Mathiesen Skrevet Oktober 14, 2012 Del Skrevet Oktober 14, 2012 Her er sidelenken Kildeinformasjon: Vest-Agder fylke, Liknes i Kvinesdal, Ministerialbok nr. A 6 (1857-1869), Døde og begravede 1862, side 209. http://www.arkivverk...y&idx_side=-204 For å gjøre om en bildelenk til sidelenk gjør man følgende. Laster inn bildelenken. - I adresselinjen tilføyer man ?visbok=ja og trykker enter og bildet endrer seg til sidelenk. Slik vil det se ut i dette tilfelle " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Oktober 14, 2012 Del Skrevet Oktober 14, 2012 Hei Hans! Formodes at være omkommen i et Vand paa Qvinnesheien. Liget ikke gjenfunden. Liget er senere fundet og jordfæstet 1. Juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leif B. Mathiesen Skrevet Oktober 14, 2012 Del Skrevet Oktober 14, 2012 Oversettelsen glemte jeg nesten. Jeg tror det stå (med forbehold) Hun er fra Moi. Formodes at være omkommen i et Vand paa Qvinnesheien(?). Liget ikke gjenfunden. Liget er sener fundet og jordfestet 1 juni. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Morten Sundnes Skrevet Oktober 14, 2012 Forfatter Del Skrevet Oktober 14, 2012 Tusen takk! Det gikk jo kjapt. Og stadig noe å lære om lenker og så mangt :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå