Karin Moen Oslo Skrevet Oktober 29, 2012 Del Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg har store problemer med scannede kirkebøker, (hadde det samme igår) leser et par sider, så kommer meldingen Bad gateway og timeout, er det min PC eller er det problemer her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berit Gullbekk Skrevet Oktober 29, 2012 Del Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg har samme problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet Oktober 29, 2012 Del Skrevet Oktober 29, 2012 Jeg også ,så da er det vel en server som "ferierer"...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Vangli Skrevet Oktober 29, 2012 Del Skrevet Oktober 29, 2012 Hei Dette problemet har vi slitt med en stund uten egentlig å finne årsaken. I dag kunne vi gå inn å analysere hendelsene mens problemene var der, og det har gitt oss noen svar på hvor flaskehalsene er. Vi har også funnet noen løsninger vi tror vil forbedre situasjonen. Dels går det på optimalisering i databasen der hvor oppslagene foregår og dels på smartere måter å kode oppslagene på. I alt har dette gitt oss en vesentlig ytelsesforbedring på de stedene det ser ut som problemene stammer fra. Disse endringene er implementert på serverene, og i løpet av kvelden/morgendagen får vi se om effekten er som håpet også over tid. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Moen Oslo Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Del Skrevet Oktober 29, 2012 Ja det ser ut til at det hjelper, har søkt i kirkebøkene litt senere idag, og det går helt fint :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Moen Oslo Skrevet November 6, 2012 Forfatter Del Skrevet November 6, 2012 Da er det Bad Gateway idag igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bent Vangli Skrevet November 9, 2012 Del Skrevet November 9, 2012 Da er det Bad Gateway idag igjen!! Helt normalt denne gangen, da du traff akkurat på oppdateringen av databasen. Da blir det nedetid i noen minutter. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karin Moen Oslo Skrevet November 9, 2012 Forfatter Del Skrevet November 9, 2012 Takk! Da skal jeg være mer tålmodig og ta en pust og noen minutters pause før jeg maser igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank H. Johansen Skrevet Desember 4, 2012 Del Skrevet Desember 4, 2012 Ikke timeout denne gangen, men denne: Bad Gateway The proxy server received an invalid response from an upstream server Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solveig R Håklev Skrevet Desember 4, 2012 Del Skrevet Desember 4, 2012 Og det er Error på hjemstavnsregistrene og skiftemateriale bl.a. Hva skjer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank H. Johansen Skrevet Desember 4, 2012 Del Skrevet Desember 4, 2012 Er nok tjenermaskinen der alt det skannende materialet ligger som har fått seg en knekk. Antar det jobbes på spreng med å sveive den i gang igjen :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Hildrum Skrevet Desember 4, 2012 Del Skrevet Desember 4, 2012 Dette er feilmeldingen jeg får og har fått siden veldig tidlig idag. Error kb_0001a: Querying row numbers failed! MySQL error: Table 'bildekilder.bilder' doesn't exist. Håper de får fikset det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts