TrygveM Skrevet November 16, 2012 Del Skrevet November 16, 2012 Jeg trenger hjelp til et par saker. Kan noen hjelpe meg med skjøte på Gnr. 30 / 7 i Bø i Vesterålen med rettigheter og plikter? Gjelder år 1901. Så lurer jeg på om det er mulig å finne eierne, med tilhørende skjøte / festekontrakt med rettigheter og plikter, til Lnr. 65 Forøy vestre i Bø i Vesterålen. Dersom det er mulig hadde det vert fint med fradelingene fra dette bruket gjennom tidene. TrygveM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet November 16, 2012 Del Skrevet November 16, 2012 Jeg trenger hjelp til et par saker. Kan noen hjelpe meg med skjøte på Gnr. 30 / 7 i Bø i Vesterålen med rettigheter og plikter? Gjelder år 1901. Så lurer jeg på om det er mulig å finne eierne, med tilhørende skjøte / festekontrakt med rettigheter og plikter, til Lnr. 65 Forøy vestre i Bø i Vesterålen. Dersom det er mulig hadde det vert fint med fradelingene fra dette bruket gjennom tidene. I Vesterålen og Lofoten sorenskriveris panteregister nr. 26 for Bø tinglag finner du gnr/bnr 30/5 (tidligere lnr 65) og gnr/bnr 30/7. Her er adkomster og heftelser listet opp med henvisning til pantebøkene, der dokumentene er gjengitt i sin helhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts