Gå til innhold
Arkivverket

Eiendommer i Bø.

TrygveM
 Del

Recommended Posts

Jeg trenger hjelp til et par saker.

Kan noen hjelpe meg med skjøte på Gnr. 30 / 7 i Bø i Vesterålen med rettigheter og plikter? Gjelder år 1901.

Så lurer jeg på om det er mulig å finne eierne, med tilhørende skjøte / festekontrakt med rettigheter og plikter, til Lnr. 65 Forøy vestre i Bø i Vesterålen. Dersom det er mulig hadde det vert fint med fradelingene fra dette bruket gjennom tidene.

TrygveM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.11.2012 den 16.28, TrygveM skrev:

Jeg trenger hjelp til et par saker.

Kan noen hjelpe meg med skjøte på Gnr. 30 / 7 i Bø i Vesterålen med rettigheter og plikter? Gjelder år 1901.

Så lurer jeg på om det er mulig å finne eierne, med tilhørende skjøte / festekontrakt med rettigheter og plikter, til Lnr. 65 Forøy vestre i Bø i Vesterålen. Dersom det er mulig hadde det vert fint med fradelingene fra dette bruket gjennom tidene.

I Vesterålen og Lofoten sorenskriveris panteregister nr. 26 for Bø tinglag finner du gnr/bnr 30/5 (tidligere lnr 65) og gnr/bnr 30/7. Her er adkomster og heftelser listet opp med henvisning til pantebøkene, der dokumentene er gjengitt i sin helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.