Hanne Johnsrud Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Er på utkikk etter en gammel mikrofilmleser man kan bruke til å lese mikrofilmkort på. Noen som har et tips om en eller annen som kanskje bare står å samler støv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Moldal Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Kontakt dine nærmeste bilverksteder, alle hadde sånne for å lese delekatatloger for 10 -30 år siden Sikkert og andre bedrifter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Arnolf Bjørndal Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Jeg har en, hvis du har anledning til å komme til Oslo og hente den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanne Johnsrud Skrevet November 21, 2012 Forfatter Del Skrevet November 21, 2012 Jeg har en, hvis du har anledning til å komme til Oslo og hente den. Så flott:) Jeg kjører gjennom Oslo hver dag til og fra jobb så det skal ikke by på problemer. Sender deg en mail. Hilsen Hanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå