Gjest Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Jeg har prøvd å finne ut hvor det ble av Sverre Dekke Høegh von Krogh Beyer, f. 12. mai 1866 i Bergen. Siste spor etter han er Emigrering fra Kristiansand 6. mars 1884 med linjen: Thingvalla. Jeg klarer ikke finne at han har kommet til USA. Jeg blir svært glad om noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ann-Mary Engum Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Lenke til emigrasjonen. 1884 Mars 06 Sverre H Beyer m U 0 18 Bergen Thingvalla Lin. http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=5&filnamn=KRISTUT&gardpostnr=6012&merk=6012#ovre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottar Solberg Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Her er ankomsten til New York: New York, Passenger Lists, 1820-1957 about Loerre Beyer Name: Loerre Beyer Arrival Date: 22 Mar 1884 Birth Date: abt 1866 Age: 18 Gender: Male Ethnicity/ Nationality: Norwegian Place of Origin: Norway Port of Departure: Christiania, Norway and Christiansand, Norway and Copenhagen, Denmark and Stettin, Germany Destination: Chicago, Illinois Port of Arrival: New York Port Arrival State: New York Port Arrival Country: United States Ship Name: Thingvalla Search Ship Database: Search the Thingvalla in the 'Passenger Ships and Images' database Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Se der Ottar! Det var midt i blinken, fikk ikke den på søk. Supert, tusen takk for hjelpen! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå