Litta Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Hei Jeg leter etter en dåp som angivelig skal ha funnet sted i begynnelsen av 1912, Paulus sogn. Men ingen av de skannede kirkebøkene dekker denne perioden. I 1916 ble deler av sognet overført til Hauge, men hvor finner jeg de resterende årgangene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Jeg leter etter en dåp som angivelig skal ha funnet sted i begynnelsen av 1912, Paulus sogn. Men ingen av de skannede kirkebøkene dekker denne perioden. I 1916 ble deler av sognet overført til Hauge, men hvor finner jeg de resterende årgangene ? Ministerialbok som dekker døpte etter 1911 synes ikke å være avlevert. Perioden 1916-1923 er dekket fordi fødselsregistrene, som er en annen (og parallell) protokollrekke, ble innført fra og med 1916. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litta Skrevet November 20, 2012 Forfatter Del Skrevet November 20, 2012 Ministerialbok som dekker døpte etter 1911 synes ikke å være avlevert. Perioden 1916-1923 er dekket fordi fødselsregistrene, som er en annen (og parallell) protokollrekke, ble innført fra og med 1916. Takk for svar. Er det mulig å få tilgang til disse dataene likevel ? De ligger da vel fremdeles i sognet og da er det vel kontoret der som eventuelt kan sjekke ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Kristian Hunskaar Skrevet November 20, 2012 Del Skrevet November 20, 2012 Er det mulig å få tilgang til disse dataene likevel ? De ligger da vel fremdeles i sognet og da er det vel kontoret der som eventuelt kan sjekke ? Du får prøve lykken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litta Skrevet November 21, 2012 Forfatter Del Skrevet November 21, 2012 Har satt igang og jeg skal poste en liten notis om jeg får napp. Kan jo være kjekt for andre å vite om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts