Gå til innhold
Arkivverket

wangensteen.net`s materiale blir for mange av dere utilgjengelig

Lars.O.Wangensteen
 Del

Recommended Posts

Det kan sjå ut som at nokon les innlegga her “som fanden les bibelen”.

Det ser då ut som om LOW får positive tilbakemeldingar på arbeidet han har gjort med å gjere kjelder tilgjengelige.

Det er han sjølv som til det kjedsommelige gjentar at DIS ignorerer han og forsøker å tie han i hjel. Kven er det da som kritiserer?

Rune Thorstensen i innlegg #5 (beklager at eg ikkje har lært meg å sitere innlegg.):

Jeg har sagt det før Lars Ove, og jeg kan gjerne gjenta det. Du har gjort og gjør en fremragende jobb med å digitalisere materiale som ellers hadde vært vanskelig tilgjengelig, ja kanskje utenfor rekkevidde for mange. Det synes jeg du skal fortsette med.

Inger Karin Haarbye stller i innlegg #11 eit enkelt spørsmål som kanskje fortjener eit svar:

Jeg respekterer fullt ut at LOW ønsker å gi sine data til NSF, men er det virkelig nødvendig å benytte enhver mulighet til skittentøyvask?

I forenings- / organisasjonsliv (som i arbeidsliv) er der vel nokre, tildels uskrevne, etiske regler som gjeld.

Som tillitsvalgt skal man utad være lojal til foreningens offisielle holdning.

Etter mitt syn medfører dette at man, i det øyeblikk man er valgt, ”mister” retten til eigne meningar i det offentlige rom ang. tema / saker som kan relatereres til foreningens arbeid. Det man seier / skriv vil bli sett på som ”på vegne av foreningen”.

Min far pleide bruke eit billedleg uttrykk som kan passe her:

“Det er berre kapteinen som har lov til å pisse i lo, men dersom han gjer det har skuta eit problem.”

Tillitsvalgte som ”pissar i lo” kan være belastende, spesielt for styret, men også for medlemmene.

Eg melde meg inn i NSF mandag kveld etter dialog med Rune Nedrud og ein link til ein slektsblogg som dukka opp og forsvant...

Eg melde meg ut att i går kveld. Det er det kortaste medlemskap eg nokon gong har hatt i ei forening. Har ikkje ein gong fått betalingsinfo sjølv om eg ba om å få den på epost hvis mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ein annan tråd her på forumet vart det sagt noko om at dersom nokon fyrer av ei hagle i ein hønsegard, så vert det alltid mykje fjør sjølv om våpenet i utgangspunktet peikar rett opp.

Eg foreslår at både hanen, men ikkje minst også alle hønene sluttar å skyte. De gjer dykk berre til latter, alle saman. Og dette er min fyrste og siste kommentar i denne tråden, som eg med dette håpar vil døy ein stille død.

Lenke til kommentar
Del på andre sider