Bente Borgen Skrevet Desember 11, 2012 Del Skrevet Desember 11, 2012 Jeg er på leit etter bebyggelsen på Nøtterø rundt 1860, da spesielt Smidsrød med både lunden og hagen.Evt. gamle bilder eller tegninger av hvordan det så ut der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Egil Russøy Skrevet Desember 11, 2012 Del Skrevet Desember 11, 2012 Hei Bente. Eg er litt usikker på om dette er innanfor det du er interessert i, men det får du vurdere. Du kan gå inn på norgeskart.no http://www.norgeskart.no/adaptive2/default.aspx?gui=1〈=2 Finn fram til området du ynskjer å sjekke ut. Gå heilt ned på menyen til venstre, der finn du historiske kartserier. Velg amtskart. Der finn du gardar teikna inn som kvite og svarte rundingar. Eg er usikker på nøyaktig kva år karta er frå, men rundt 1860 mvh Egil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bente Borgen Skrevet Desember 11, 2012 Forfatter Del Skrevet Desember 11, 2012 Tusen takk, Egil! Skal prøve dette! mvh Bente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå