Arnfinn Småli Skrevet Januar 4, 2013 Del Skrevet Januar 4, 2013 Søkefunksjonen for dette forumet finner ingen ord eller emner. Testet med ord som nylig er nevnt. Blir det gjort noe med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Januar 4, 2013 Del Skrevet Januar 4, 2013 Det må være en feil som oppstod i dag for søking virket i går. Her trenger vi hjelp fra tekniker, så jeg er usikker på når det blir løst, men jeg håper det skjer snart. Inntil feilen er reparert kan du bruke google til søking i forumet. Skriv "site:forum.arkivverket.no" først i søkestrengen før du skriver det du søker etter, så vil søket bare gå på nettsidene. Vil du kun søke i Brukernes eget forum bruker du site:forum.arkivverket.no/forum/6-brukernes-eget-forum/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Januar 5, 2013 Del Skrevet Januar 5, 2013 Til orientering er også oversikten 'Mine innlegg' tom hos bukerne av forumet, men det er vel den samme feilen som forårsaker dette også: http://forum.arkivverket.no/topic/181438-mine-innlegg-tomt/#entry1542909 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Januar 7, 2013 Del Skrevet Januar 7, 2013 Som flere har oppdaget allerede, er det på plass igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts