Gå til innhold
Arkivverket

Korleis endre tekst i emnefelt eller slette innlegg?

Marianne Bakketun
 Del

Recommended Posts

Er det mogeleg å endre tekst i emnefeltet? Har laga eit innlegg om Inga fødd i 1847, men det står 1947 i emnefeltet.

Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du åpner innlegget ditt, så klikker du på rediger som du finner nede til høyre i innlegget ditt ved siden av svar knappen. Da kan du endre teksten. Husk å trykk lagre endringer før du forlater siden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 år senere...
On 1/12/2013 at 10:44 AM, Rune Thorstensen said:

Om du åpner innlegget ditt, så klikker du på rediger som du finner nede til høyre i innlegget ditt ved siden av svar knappen. Da kan du endre teksten. Husk å trykk lagre endringer før du forlater siden.

Hei Rune

Jeg vil gjerne fjerne et emne (topic) som jeg lagde i August 2020.

Hvordan gjør jeg det?

Hilsen

kai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kai Ståle Ødegård skrev:

Jeg vil gjerne fjerne et emne (topic) som jeg lagde i August 2020.

Hvordan gjør jeg det?

Du kan ikkje slette innlegg.

Du kan redigere innhaldet i eit innlegg innan ein viss frist (24 timar, trur eg). Etter det, er det ikkje noko du kan gjere.

Du kan kontakte Arkivverket og høyre om/argumentere for at dei kan endre eller slette innlegg.

Du kan sikkert bruke menyen under dei tre prikkane oppe til høgre i kvart innlegg -- > "Rapporter innlegg"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.