Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Recommended Posts

En bror av min bestefar døde i Kristiania i 1882. Han var gift og jeg prøver å finne hvem damen var.

Hun fikk lov å gifte seg på nytt i 1883. I digitalarkivet finner jeg skiftemateriale Oslo A11 (1880-1882) side 194 finner jeg en tilførsel datert 24/10 1883 som refererer til journalnummer 162/1883. Jeg har lett gjennom det jeg har funnet etter selve saken uten hell. Har jeg oversett den? Er den digitalisert? Tips?

Lenke til kommentar
https://forum.arkivverket.no/topic/181696-er-det-hull-i-skifteprotokollen-1883/
Del på andre sider

Journalnummeret viser til serien med journalbilag i dødsfallssaker. Denne serien er ikke skannet, vi har heller ikke planer om å skanne den inn i nær fremtid. Bilaget nummer 162/1883 ser du under.

Med vennlig hilsen

Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo

post-1580-0-68999300-1358234196_thumb.jpg

Tusen takk.

Journalnummeret viser til serien med journalbilag i dødsfallssaker. Denne serien er ikke skannet, vi har heller ikke planer om å skanne den inn i nær fremtid. Bilaget nummer 162/1883 ser du under.

Med vennlig hilsen

Odd Halvorsen, Statsarkivet i Oslo

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.