Odd Roar Aalborg Skrevet Februar 5, 2013 Del Skrevet Februar 5, 2013 Her er lenke jeg nettopp er blitt tipset om til et høyst aktuelt tema: http://www.disnorge....4b117a675419adb Takk til Øyvind Holan for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mona07 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Del Skrevet Februar 5, 2013 Takker dere :-) Jeg har fulgt den her på morningen og fått med meg det meste derfra. Hadde jo aldri klart dette uten all den gode hjelpen. Men så til Johanna Adriansdatter som giftet seg med Kristen Larsen. :-) Der var vel hun hjemme og stelte for sin svake og sykelige far Adrian Johnsen født mellom 1683/1689. Føler vel at det også er riktig :-) Men vet dere noe om Adrian Johnsen. Ble litt mange navn her en stund og hodet mitt ble litt forvirret. Har jo kommet så langt :-) Nå mangler jeg bare mor til Johanna Adriansdatter. evt foreldre til Adrian Johnsen. Jeg bøyer meg i støvet og bukker som takk Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå