Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Februar 5, 2013 Del Skrevet Februar 5, 2013 No når "alle" brukar Digitalarkivet kan det lett bli slik at diskusjonstrådar druknar i massen. Eg har sjekka om det går an å abonnere på innlegga til eit medlem, men finn ikkje ut det. Eg tenkjer t.d. at når Harald L Bakke lagar ein tråd bør eg oppdage den, sidan vi arbeider mykje i same området. Finst dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 5, 2013 Del Skrevet Februar 5, 2013 Jeg kan ikke se at det skal være mulig å abonnere på innlegg fra kun en person, men du har jo den muligheten at du kan se alle innlegg/emner en person har deltatt i eller startet. Det vil jo hjelpe en del kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aase R Sæther - Gloppen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Del Skrevet Februar 5, 2013 Ja, eg er klar over den, men det krev ei aktiv handling kvar gong, så eg berre lurte på om det fanst ein funksjon som den eg spør om. Men om svaret er nei skal eg nok greie meg like vel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arkivverket - Anette Skogseth Clausen Skrevet Februar 7, 2013 Del Skrevet Februar 7, 2013 :rolleyes: Det er bra. Vi får se om det kommer slik funksjonalitet ved neste oppgradering av programvaren for debattene. Den rår ikke vi over - dette er ren hyllevare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts