Marte Johansson-Kjellerød Skrevet Februar 6, 2013 Del Skrevet Februar 6, 2013 http://arkivverket.no/URN:sk_read/25428/311/?size=gigant&mode=0 død nr 2690, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 6, 2013 Del Skrevet Februar 6, 2013 Enkefru Karen Sofie Heyerdahl, 63 Aar, død idag i Diakonissehuset, Bopæl Møllergaden 34. Efterl(ater) 7 mynd(ige) Børn, 4 her, 2 i Høland og 1 i Sandefjord. Meldt av: Anne af Sønnen Agent Eugén Heyerdahl, Eilert Sundts g. 18. Erklæring fra Arving. Se Jr. 154/87. EDIT: Litt usikker på 5-tallet., som like gjerne kan være 6 som 8.. (Siden numrene lenger opp på siden er 160/87 og 162/87 er det mest sannsynlig at det er er 6-tall: 164/87.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marte Johansson-Kjellerød Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Del Skrevet Februar 6, 2013 Helt utrolig at du klarer å lese det. Tusen takk for god hjelp. Vet du ha dette Jr 154/87 betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 6, 2013 Del Skrevet Februar 6, 2013 Kanskje det er skifteprotokollen? Du finner de på samme sted som dødsfallprotokollene, under Skannet skiftemateriale. Se tilføyelse i innlegg #2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 6, 2013 Del Skrevet Februar 6, 2013 Om du oppdaterer skjermbildet, ser du tilføyelsen i innlegg #2 om skiftenummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Else B. Rustad Skrevet Februar 6, 2013 Del Skrevet Februar 6, 2013 Anne af Sønnen Her leser jeg: Anm. af Sønnen...osv. (anmeldt af...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Februar 6, 2013 Del Skrevet Februar 6, 2013 Ja, jeg synes det var litt rart jeg og. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marte Johansson-Kjellerød Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Del Skrevet Februar 7, 2013 tusen takk begge to. vanskelig skrift de hadde i gamle dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå