Gå til innhold
Arkivverket

Lisbet Børresdatter Ringsaker

Beth Vivian Haug
 Del

Recommended Posts

Skulle gjerne ha visst når min oldemor Lisbet Børredatter født 1. august 1856 i Furnes døde. Etter hva jeg har hørt skal det være etter 1930. Hennes foreldre var: Børre Larsen og Inge Andersdatter, Halseteie i Furnes. Hvor bodde hun når hun døde? Takknemlig for svar.

Skulle gjerne ha visst når min oldemor Lisbet Børredatter født 1. august 1856 i Furnes døde. Etter hva jeg har hørt skal det være etter 1930. Hennes foreldre var: Børre Larsen og Inge Andersdatter, Halseteie i Furnes. Hun bodde i Ringsaker i hele sit liv. Bodde hun på Holo når hun døde?

Endret av Beth Vivian Haug
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner følgende opplysninger i Ringsaker klokkerbok nr. 20 (1934-1946), folio 540b, innførsel nr. 32 i listen over døde:

Lisbeth Børresen, ugift, fhv. budeie. Død: 8. november 1935. Begravet: 16. november 1935. Født: 1. august 1857 i Furnes. Bopel: Ringsaker kom. pleiehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.