Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Peder Ingvaldsen "Stranden" Østerrisør

Recommended Posts

Peder Ingvaldsen f. ca 1811 gift med Torjer Marie Ellefsdatterf. f. ca 1810. g. 21.4.1836 i Risør. Finner han i f.t 1865 og da som enkemann og sjauer. Bosatt på Stranden i Østerrisøer....De fikk barna Edward f.1836 , Ellef f. 1845, Teresie Marie f. 1852 og Peder Johan f. 1848. Jeg finner ikke hans fødsel eller foreldre i Risør. Kjenner noen til denne familien eller kan hjelpe meg med oppslag her? Hans etterkommere og kone er kartlagt..

• 3 måneder senere...

Jeg løfter denne litt i håp om at noen fremdeles kan hjelpe ;-)

Dette er antakelig en hard nøtt, og jeg bare spør om du har utelukket Hans PEDER Ingvaldsen som ble døpt i Bamble/Langesund i 1818.

Jeg lurer på om hans far (Ingvald Ingvaldsen) var fra Egeland verk i Sønderled.

IM

Dette er antakelig en hard nøtt, og jeg bare spør om du har utelukket Hans PEDER Ingvaldsen som ble døpt i Bamble/Langesund i 1818.

Jeg lurer på om hans far (Ingvald Ingvaldsen) var fra Egeland verk i Sønderled.

IM

Jeg har ikke utelukket Ingvald Ingvaldsen som hans far, (i følge boken østrrisør som jeg kom over i vinter, så het han ihverfall det.) ;-)

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.