Stine S. Toverud Skrevet Februar 22, 2013 Del Skrevet Februar 22, 2013 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Februar 22, 2013 Del Skrevet Februar 22, 2013 Annas innførsel: "14 23/7 11/8 Anna Hansd, Føderaadsenke 1807 Aasbakken". I vedlegget ditt ser det ut som første ordet under fadderne er "Forældrene" Første lenken din fungerte ikke for meg. Bruk heller permanente sidelenker ved henvisning til kirkeboksider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine S. Toverud Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Del Skrevet Februar 22, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Februar 22, 2013 Del Skrevet Februar 22, 2013 Hvis dittomerket viser til innførsel 23 under mannkjønn, så vet jeg sannelig ikke. Noen andre kan kanskje hjelpe deg der. Når det gjelder permanente sidelenker så kan du finne disse ved og åpne rullegardinmenyen markert "Bildeinformasjon" og velge "Øverst". Siden vil da laste seg om igjen og du vil nå se Kildeinformasjon, Permanent sidelenke, og Permanent Bildelenke Øverst i webleseren. Kopiere denne lenken istedet for lenken i addressefeltet. Dette er de permanente sidelenkene i ditt tilfelle: Ole Christian: http://www.arkivverk...y&idx_side=-185 Anne: http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=517&idx_id=517&uid=ny&idx_side=-396 Ole Christian's innførsel er det mye jeg ikke klarer og tyde, så med den får du kanskje hjelp fra noen andre. God helg og lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken V. Nordberg Skrevet Februar 22, 2013 Del Skrevet Februar 22, 2013 hmmm... jeg har problemer med permanente sidelenker nå; de fungerer bare sporadisk hos meg og jeg får stadig opp feilmeldinger. Forhåpentligvis er lenkene i innlegget over de riktige lenkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå