Odd Annar Tangen Skrevet Mars 1, 2013 Del Skrevet Mars 1, 2013 Min gamle pc sykner hen og er derfor usikker på hvordan jeg skal forholde meg til epost. Jeg har idag på min gamle maskin outlock exspress (online.no) og har lyst til og ha den samme på Windows Live Mail. Har prøvd alle mulige krumspring for og overføre gammel adresse fra Outlock til Windows Mail uten lykke. Kan noen hjelpe? V.H. Odd Annar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Mars 2, 2013 Del Skrevet Mars 2, 2013 Kanskje denne siden kan være til nytte? http://windows.microsoft.com/nb-no/windows-live/mail-add-email-account-faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Mars 2, 2013 Del Skrevet Mars 2, 2013 Kanskje denne også: http://www.telenor.no/privat/kundeservice/epost/oppsett_windowsmail.jsp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 2, 2013 Takk Anne-Lise for linken. Har vært inne på denne siden, men ikke sett hvordan bli hjulpet. Men kanskje nå da du nevner den. V.h. Odd Annar Anne-Lise. Håper også din andre link kan være til hjelp. Takk igjen for din hjelp. Vennlig hilsen Odd Annar Skjønner ikke hvorfor mitt siste innlegg legger seg sammen med mitt forrige. V.h. Odd Annar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Mars 2, 2013 Del Skrevet Mars 2, 2013 Av egen erfaring, er det springende punktet å huske passordet til kontoen.. Jeg har akkurat i de seneste ukene satt opp alt på nytt først på en låne-PC, deretter på den reparerte PC'en og så ytterligere en maskin til, så nå har jeg skrevet ut alt vedrørende hver epostadresse, (har tre forskjellige), så jeg slipper å kontakte tjenesteleverandøren hver gang, om det skulle bli nødvendig igjen... :) Du kan godt sende meg en epost (under signaturen min) om du vil at jeg skal forsøke å hjelpe til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 2, 2013 Tusen takk Anne -Lise. Etter sporten i morgen sender jeg deg deg epost ad. dette. Takk for din vennlighet. Vennlig hilsen Odd Annar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne-Lise Hansen Skrevet Mars 2, 2013 Del Skrevet Mars 2, 2013 Da snakkes vi i morgen. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Annar Tangen Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 2, 2013 O.k. Vh. Odd Annar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå