Rune Angelshaug Skrevet Mars 2, 2013 Del Skrevet Mars 2, 2013 Kan noe hjelpe med å tyde dødsårsak for nr. 11, Valdemar Jystad? http://www.arkivverk...ny&idx_side=-73 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Mars 2, 2013 Del Skrevet Mars 2, 2013 Karrhalsk lungebetændelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Angelshaug Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 3, 2013 Takker og bukker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Angelshaug Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 4, 2013 Lite oppfølgingsspørsmål: Hva er betydningen av "Karrhalsk"? Ukjent medisinsk begrep for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Sigdestad Skrevet Mars 4, 2013 Del Skrevet Mars 4, 2013 Eg googla ordet, men fekk ingen treff, så det er kanskje presten som ikkje har forstått skrifta til dokteren? :) PS: Du bør stå fram med fullt namn! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Mars 4, 2013 Del Skrevet Mars 4, 2013 Eg googla ordet, men fekk ingen treff, så det er kanskje presten som ikkje har forstått skrifta til dokteren? :) Jepp, han har nok glemt et par bokstaver. Tipper han forsøkte å skrive Katharralsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Angelshaug Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 4, 2013 PS: Du bør stå fram med fullt namn! :) Done :) Jepp, han har nok glemt et par bokstaver. Tipper han forsøkte å skrive Katharralsk. Det må det være. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå