Gå til innhold
Nasjonalarkivet

Elie Jacobsdatter, døpt i Moe, M&R(?) 1824

Recommended Posts

Fant dette på familysearch:

https://familysearch.org/pal:/MM9.1.1/VW21-CHV

Men jeg aner ikke hvor det kan være. Det finnes en Moe kirke i Orkdal. Jeg vet ikke om det er det som tilsvarer Svorkmo i kirkebøkene? Jeg vet at faren bodde i Surnadal (i alle fall i 1865), og det gjorde også barna hennes da de var små. Sjekket Svorkmo kirkebok, men fant ikke noe. Finnes det et sted i Møre og Romsdal med navnet Moe?

Det er jeg som må lære meg Familysearch bedre altså. ;) Takk Anne Gro! Ser jo nå at det er en Mo kirke i Surnadal. Det må vel ha vært langt over midnatt da jeg klønte med dette... Da er det vel bare å finne henne.

De sidene har jeg ikke sett i det hele tatt! Her er det noe mystisk. Jeg finner ikke noen av de sidene som det er linket til her når jeg går inn i bøkene, skjønner ingen ting jeg. Men da har jeg henne i alle fall.

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.