Rune Angelshaug Skrevet Mars 6, 2013 Del Skrevet Mars 6, 2013 Kan noen tyde dødsårsak for nr. 31? http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3751&idx_id=3751&uid=ny&idx_side=-409 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Mars 6, 2013 Del Skrevet Mars 6, 2013 Mandkjønn nr. 31: den tar jeg ikke. Kvindekjønn nr. 31: Enteritis acuta = akutt mage og tarmbetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Angelshaug Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 6, 2013 Glemte selvfølgelig å si at det var mandkjønn jeg mente :) Det gjelder altså nr. 31 Andreas Iversen. Men, takk :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Mars 6, 2013 Del Skrevet Mars 6, 2013 Mandkjønn nr. 31: - det første som står tror jeg er Paralysis cordis (= hjerteinfarkt), men aner ikke hva som står under dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åsbjørg Susort Skrevet Mars 6, 2013 Del Skrevet Mars 6, 2013 Kanskje noe ca som: arteriosklerose ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Tjernshaugen Skrevet Mars 6, 2013 Del Skrevet Mars 6, 2013 Kanskje noe ca som: arteriosklerose ? Tror du traff blink der, og det passer jo godt sammen med hjerteinfarkt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune Angelshaug Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 7, 2013 Takker :) Bøyer meg i støvet over deres evner til tyding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå