Gå til innhold
Arkivverket

Johannes Larsson Beum - tukthuslem Bergen 1801 - kvar vart det av han?

Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Johannes Larsson BEUM, eldste son av husmann Lars Johannesson Krabbehaugen (under Beum) og Ingeborg Paulsdotter, vart døypt i Hafslo 12.3.1772 og er nok identisk med denne personen som i 1804 (undersøkelseskommisjonen) var i teneste hjå Schnelle i Bergen (http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=9&filnamn=berg1804&gardpostnr=5584&merk=5584#ovre). Han er oppgjeven vera 39 år gamal og fødd på BEEM i Sogn.

Attåt namnet hans har eg eit notat som seier: "Mon det er same mann som i 1801 var tukthuslem i Bergen?" Men no er eg ikkje i stand til å finna han att i originalen...

Om nokon kan hjelpa meg finna ut meir om lagnaden til denne Johannes Larsson BEUM i Bergen, so ville eg setja stor pris på det!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjarteleg takk til Ann-Mary for nyttig svar! Eg leitte i oversikten over tidlegare tema med søkeordi Johannes og tukthuset, men fann ikkje noko, so eg veit ikkje...

Men ein kommentar til det svaret som den gongen kom frå Jon: Soldaten som døydde i 1808, heitte JOHN Larsson BEUM og var bror av Johannes. John vart døypt i Hafslo 24.9.1781!

So, lagnaden til Johannes er framleis ukjend!

Med venleg helsing,

Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå
 Del

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.