Eileen Ravdal Skrevet Mars 13, 2013 Del Skrevet Mars 13, 2013 Er der noen som kan tyde dødsårsak på Hjørdis nr. 65, og eventuelt hva dette er? Lurer også litt på hva som står under anmerkninger. Tusen takk :) Kildeinformasjon: Oslo fylke, Kampen, Ministerialbok nr. I 9 (1899-1911), Døde og begravede 1908, side 310. Permanent sidelenke: http://www.arkivverk...y&idx_side=-322 Permanent bildelenke: http://www.arkivverk...60227010322.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Karin Haarbye Skrevet Mars 13, 2013 Del Skrevet Mars 13, 2013 Litt usikker på endelsen, men det står noe slikt som meningit... acuta. Hun døde av akutt hjernehinnebetennelse. Men du - skriv gjerne litt mer opplysninger i emnetittel, da, slik som tid og sted :) Og - bruk fullt navn på deg selv her, reglene forlanger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eileen Ravdal Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 13, 2013 Litt usikker på endelsen, men det står noe slikt som meningit... acuta. Hun døde av akutt hjernehinnebetennelse. Men du - skriv gjerne litt mer opplysninger i emnetittel, da, slik som tid og sted :) Og - bruk fullt navn på deg selv her, reglene forlanger det. Tusen takk for hjelpen :) Men det står da fullt navn under innlegget mitt? :" Vennlig hilsen Eileen Ravdal" ? Med vennlig hilsen Eileen Ravdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inger Karin Haarbye Skrevet Mars 13, 2013 Del Skrevet Mars 13, 2013 Ser det ofte er litt misforståelser rundt ordensreglene, og at noen har sine egne tolkninger. Du finner ordensreglene her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eileen Ravdal Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Del Skrevet Mars 13, 2013 Ser det ofte er litt misforståelser rundt ordensreglene, og at noen har sine egne tolkninger. Du finner ordensreglene her. Men står ikke signaturen min, med fult navn under innleggene? Er det bare jeg som ser det? Eileen Men står ikke signaturen min, med fult navn under innleggene? Er det bare jeg som ser det? Eileen Ok. Det skal være fullt navn i visningsnavn. Jeg har ordnet det nå :) Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå